tag mu dah dibalas wahai cik koyan =)

Memandangkan baru abes exam untuk mggu ni diulangi : minggu ini, aku ingin menjawab satu tag.. tag kali ni senang je, just search jawapan kat google images. pastu choose mana2 gambar di 1st page tersebut.

I am

myself. (gambar apa2 la yg kuar)

I really want to go to

tahiti.

My favourite place is

rumah sendiri.

My favourite thing is

kereta eVo sebijik.

My favourite drink is

milo ais

My favourite food is
satay 

dan juga

 
nasi kerabu


My favourite colour is

brown

I live in
  
sophia antipolis, France.

I was born in
kota bharu, kelantan.

My favourite story is
  
pirates carribean.

My hobby is

photography.

I wish for

a happy family.

senang je kan.. Oleh itu, kepada sape2 yang tgh free, anda telah ditag. =p

7 comments:

Lina said...

tipu!! diy suka pink!!! =)

diy126 said...

org letak satu je, sbb tu kaler yg still diminati sampai sekarang.. =)

bUL4N said...

dayen!!!
ko pon nk g tahiti ke??
tahiti tuh tempat honeymoon idaman aku!!!!

bUL4N said...

byknye persamaan kite dayen..
i could say that my hobby is photography...
n fav colour aku pon brown...dark brown to be specific!!!

diy126 said...

ye ke, mungkin sbab kite ni gadis typical kot, haha..

bUL4N said...

mane der!!!
aku rase aku x typical!!!

diy126 said...

gadis typical cmne ek? haha, aku main cakap je, suke masak2 ek,